0 1 2

Бизнес-семинарлар

СодБи Бизнес-инкубаторында өткізілетін семинарлар

Семинар тақырыптары

Қызмет сапасы.

Семинар мақсаты

Қызмет көрсету процесін ұйымдастырудың негізгі талаптарымен танысу, адамдардың психологиялық ерекшеліктерін және клиентке деген жеке қатынастың, тиімді тұлғааралық қарым-қатынастың (клиенттермен, ұжым ішінде) негізгі әдіс-тәсілдерін үйрену.

Мазмұны:

- қызмет көрсету әдебі және мәдениеті;
- сыртқы көрінісі;
- сөйлеу мәдениеті;
- бөлме іші мәдениеті;
- қарым-қатынас маркетингі;
- қызмет көрсету процесін ұйымдастыру және «қиын клиенттермен» жұмыс;
- тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары.

Ұзақтығы

10 сағат.

Бір адамның қатысу ақысы

3 000 тенге.

Топ көлемі

7-14 адам.